Երկու այծ․վերլուծյություն

Երկու այծ

մակոր այծ դեմ առ դեմ եկան մի նեղ գերանի վրա, ուր կամուրջ էր ձգված մի
գետակի վրա:
Երկուսը միանգամից չէին կարող անցնել այդ նեղ կամուրջով. պետք է նրանցից մեկը ետ
կանգներ և մյուսին ճանապարհ տար:

  • Դու ետ գնա, որ ես անց կենամ, – ասաց մեկը:
  • Ինչո՞ւ դու ետ չես քաշվում, քան թե ինձ ես առաջարկում, – պատասխանեց մյուսը:
  • Քեզ ասում եմ, ետ քաշվիր, առաջ ես եմ բարձրացել կամրջի վրա:
  • Ներողություն կանես: Գիտե՞ս ում հետ ես խոսում, որ դեռ բարկանում էլ ես:
    Այծերը ճակատ ճակատի զարկեցին, իրար գլուխ պատռեցին, և վերջը երկուսն էլ
    կամուրջից սայթաքեցին, ջուրը թափվեցին:


    Վերլուծյություն
    Ես կարծում եմ, որ երկու այծերը ստացան արժանի պատասխան։
    Այս պատմվացքը ցույց է տալիս որ կյանքում լինում են որոշ հանգամանքներ,
    Որ համառությամբ առաջ չես գնա։ Պետք է կարողանալ սովորել զիճել։



    Ես ունեմ այնպիսի դաստերակություն որ գիտեմ որտեղ և ինչպես պահել ինձ։




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*